איך להיכנס למוד של למידה

אחד הדברים החשובים לעשות לפני שמתחילים ללמוד הוא להכניס את עצמכם למוד של למידה.

שלושה דברים חשובים שכדאי לעשות:

– להעלים את הטלפון – אחת ההכנות החשובות אם לא ה… כולנו כל הזמן בפלאפון, כל הזמן בודקים אם יש הודעות בווטסאפ, קוראים חדשות, מסתכלים אם יש עדכונים בפייסבוק או באינסטגרם. אם רוצים ללמוד בצורה יעילה חייבים לשים את הטלפון על שקט ולהוציא אותו מטווח ראייה.

– לסדר את השולחן – אי אפשר לעבוד בבלאגן. חייבים לסדר את המקום בו אתם לומדים כדי שיהיה לכם נוח. תכינו את המרקרים, דפים, עטים, מחק, סרגל, סיכומים, ספרים, מחברות וכל מה שאתם צריכים כדי שיהיה לכם נוח ללמוד.

– תגידו לכולם שאתם לומדים: רובנו לומדים בבית, ויש לנו הורים, אחים, לפעמים העוזרת נמצאת, יש כלב או חתול שבדיוק רוצים לשחק. לפני שאתם מתחילים ללמוד, תגידו לכולם שאתם לומדים, סגרו את הדלת כדי שאף אחד לא יכנס ויוציא אתכם מריכוז. לפעמים לשים מוזיקת רקע עוזר מאוד להתרכז ולסנן את כל הרעשים מסביב.

כתיבת תגובה

רשימת ציוד לבגרות

תמיד לפני בגרות עולה השאלה: מה צריך להביא לבגרות? אז הנה רשימה של הציוד הבסיסי שצריך להביא לבחינה:  1. תעודת זהות – לא יתנו לכם

קרא/י עוד

מבנה בחינה בתנ”ך מורחב

כל התלמידים לומדים תנ”ך ברמת 2 יחידות לימוד בתיכון. אפשר לבחור בתנ”ך כאחד משני מקצועות מורחבים. כדי להרחיב תנ”ך, להשלים ל 5 יחידות יש להיבחן

קרא/י עוד