איך לפתור אנסין בצרפתית?

הרבה תלמידים אומרים לי שלפתור אנסין בצרפתית זה ממש כמו לפתור אותו באנגלית. אז זהו, שלא תמיד. יש כמה הבדלים קטנים, אבל קריטיים.

אני רוצה להסביר לכם היום את ההבדלים האלו, ולתת לכם את כל הטיפים איך עונים נכון על אנסין בצרפתית.

דבר ראשון, לא כמו באנגלית, חייבים לקרוא את כל הטקסט מראש. לרוב השאלות מופיעות לפי סדר הפסקאות, אבל הרבה פעמים יש שאלות חתך על הטקסט, בעיקר בשאלות נכון לא נכון ובשאלות אמריקאיות. לכן, חייבים לקרוא את הטקסט, לתרגם את המילים שאתם לא מבינים, ורק אז להתחיל לפתור את השאלות.

דבר שני, מרקרים – זה הדבר הכי חשוב בטקסט בצרפתית. אתם חייבים שיהיו לכם מרקרים בכמה צבעים. לסמן שמות של מקומות, אנשים, רשימות. תמיד יש שאלות על הדברים האלו, והמרקרים מקלים עליכם להתמצא בטקסט ולחפש בו את המידע שאתם צריכים.

דבר שלישי – חשוב לקרוא טוב את השאלות. לפעמים יש משפט מקדים לשאלה שיש לרובנו נטייה להתעלם ממנו אבל הוא ממש חשוב, צריך לדעת מה מבקשים ממכם למצוא (שם תואר, פועל, ביטוי, לדעת כמה דוגמאות מבקשים מכם, האם אתם צריכים לצטט, או כל פרט אחר שצריך לשים לב אליו. ואם יש שאלה שנתקעתם ולא הבנתם, דלגו עליה, כי חבל לבזבז זמן ולהילחץ סתם.

אם אתם רוצים טיפים נוספים לגבי אנסין בצרפתית, אתם יכולים למצוא אותם במיקודית שלי שם שאני מסבירה בפירוט את כל השיטות לפתרון אנסין.

ואם אתם רוצים טיפים נוספים בכל המקצועות, כנסו לערוץ היוטיוב שלי או לעמוד הפייסבוק, ואסביר לכם הכל!

כתיבת תגובה

רשימת ציוד לבגרות

תמיד לפני בגרות עולה השאלה: מה צריך להביא לבגרות? אז הנה רשימה של הציוד הבסיסי שצריך להביא לבחינה:  1. תעודת זהות – לא יתנו לכם

קרא/י עוד

מבנה בחינה בתנ”ך מורחב

כל התלמידים לומדים תנ”ך ברמת 2 יחידות לימוד בתיכון. אפשר לבחור בתנ”ך כאחד משני מקצועות מורחבים. כדי להרחיב תנ”ך, להשלים ל 5 יחידות יש להיבחן

קרא/י עוד